COLOURBOMB

IMG_20140328_214818

IMG_20140328_214930

Jeg vet at jeg har postet denne genseren sånn tre ganger, men den er så digg og fin og sommerlig. Tusen takk moder jord for vårsol og varmegrader i dag. Jeg har kost meg som ekte stylist og personal shopper. Nå skal jeg se på The OC og gafle i meg potetgull og dipp. Kanskje jeg gidder en joggetur i morgen tidlig for å trene det bort igjen. Helg er fint og jeg er glad i livet akkurat nå, bortsett fra at jeg savner en hund. Hvis noen vil være litt ekstra snille mot meg en dag, så ønsker jeg meg en staffebebisvalp.

Legg igjen en kommentar

