SILVER LINING

sol

sooolcrop

Denne er og blir en effektiv uke! I dag er nest siste porteføljeoppgave levert før eksamen, og i morgen får vi neste. I morgen er det også photoshoot med barn, og på fredag skal jeg på et spennende oppdrag. Jeg er overlykkelig for at jeg har ladekabel til elbilen min igjen, og nyter så mye sol jeg bare kan. Det er rart å tenke på at dette skoleåret snart er over, og jeg gru-gleder meg til å bli ferdig…

UKAS LÅT(ER):

Åh, jeg fikk så sykt flashback til Jennifer Lopez på 90- tallet av denne låta! Låta er så sykt fengende, og JLo er så FIN.

Bare hør på den sjanger-blandingen i denne sangen. Jeg synger på refrenget om, og om, og om igjen.

 

2 comments
  1. charlotte said:

    Jeg liker bloggen din. Også liker jeg outfitten, fotografen og den snærtne bærta øverst til høyre og venstre.
    Sov godt flotte menneske!

Legg igjen en kommentar

